Saturday, March 12, 2011

SEtelah 10 hari Ammar~

          Huuuuu~ byk lak entry ari ni...masuk ni dah 3, tak tau la kekadang idea ni byk sat2 sok kering kontang,,ngalah padang pasir~hee.Sementara anak dara mommy baca buku????.... tah la tadi pi tengok baca,kali kedua tengok buku baca die.....risau hati mommy ni,beberapa bulan lagi dah spm...tapi still tak berubah..kalu azam dah bergantang2.Mommy dokan anak dara mommy berjaya di spm nanti~ aminnn.Nak leter2 kesian lak baru 2 hari kat umah...kasi la peluang kan....bila anak dah besar cara pun lain, lebih kepada pendekatan sebagai kawan..tapi bertempat gak,bile dah lebih angin mommy naik gak~hee.
        Isshyyy~ lari tajuk dah mommy ni....lau test bm dah lame `bungkus`.Okkkk..malam tadi mommy pi jengok bby kecik tu....alahhh~ ingat tak ari tu mommy wat entry...ammar.Geram tngok....pipi die,
tengok...kain bedung pun dah terburai..mula2 sebelah tangan kuar,,yang mulut nga2 nya..lena betul cuit2 pu tak terjaga gak.,pada hal umo baru jer 10 hari....

11 comments:

AYuNG said...

allolo...ammar...bangun meh...cik ayung dtg nie...

cak!

ngeee~~~:D

bee said...

lena dia tidur comeyy...

Wafiy Suzly said...

mommy,

nak kenal anak dara mommy tu boleh?

:P

kay_are said...

comel!!! ^_^ ske baby

mommylavender said...

ayung~ msti die mangun lau ayung dtg~hee

mommylavender said...

bee~ teringin bby boy ker tu....

mommylavender said...

wafiy~ haa...die garang byk wafiy...berani ker

mommylavender said...

kr~ suke ek...msti bapa mithali ni..hee

solo molo said...

lenanya Ammar ted0...

Puan Kutu said...

kiutnya ammar nie..baby cam ammar nie mmg tido jer kejanya..:)

mrs Gee :) said...

dah ade anak dare pun mommy.. best kan anak2 dh besar..

cute sungguh bb itu..