Wednesday, March 30, 2011

Precious Moments Giveaway

          Mommy join lagi GA, walaupun rezki lum jenguk mommy~hee, tapi tak boleh putus asa kan cube n cube lagi.Sebeno benonya...teman nak cerite ni, bukan adiah teman buru kan, idakkkkk.... teman sengaja nak mmberi sokongan, memeriahkan lagi GA kenkawan n anak2 mommy kat sini...tak kan sekadar sokong tepuk tangan aje kan...~prapppp papppp~....mai2 kite sokong GA petama...first kate omputih ler, teman tak bape tau...rempuh je betui idaknya~ teman idak kesah~hahahah.GA ni di anjur kan oleh jannah@yuyu kite....

       Usah la kome risau...syarat senang bt sambey lenggang2 je~hee, tempek banner,pollow...n tag...senang kan...
                                  
dah tu ...mommy siapkan syarat...tak sempat nak kelip2 mate teman ni, cukup mudah yoeb,yong...~hee.

sekarang kite tag ler pulak...tuan tanah nak 2 orang, jum kite cari sape yang kenaaaaa~

malam2 makan kuaci
sambey tenguk tivi
story menarik sekali
kali ni mommy tag cikbetty.

kecik2 cili api
sungguh kecik cik adik ni
hehehe~ ajaa  join2kan jari
kite semarankan GA ni.

~ dengan rasmi lagi resmi mommy tag...pakpong2(bunyi kompang tu~hee)
cikbetty n ajaa~ sat lagi perutusan sampai.

wokeyh sesape nak menjoinkan diri sila2 la *tekan sini*

14 comments:

.: iEyLa :. said...

gudluck mommy!!!

qasehraihan said...

gud luck~!

miss frog said...

gud luck mommy...
dah follow blog mommy..

nuruljannah sukhri said...

thanks mommie, sudi join

solo molo said...

sy pon join GA nie...
good luck !!!~

mommylavender said...

ieyla~ tq..hee

mommylavender said...

qaseh~ same2..

mommylavender said...

miss frog~ salam kenal...tq

mommylavender said...

jannah~same2

mommylavender said...

solo~ hee...same la kite memeriahkannya

♥ ajaa tyne ♥ said...

gudluck mommy.
nti ajaa join erk.
thanks mommy tag ajaa.
terharu =D

milea said...

macam best je main2 tag nie..hehe...milea x pandai ag nk tag2 nie...huhu...wt malu je kan,.,

mommylavender said...

ajaa~ tq..hee

mommylavender said...

milea~ pelan2 dulu pun mommy cam tu..lame2 ti ok la