Saturday, March 12, 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL

http://apisv3.blogspot.com/2011/02/contest-kucing-paling-comel.html

~oleh kerana mommy di tag oleh wanie...jadi mommy bt la contez ni~ tag tanda ingatan..kan kan.
~mommy neh bukan tak minat meowww ni tapi anak2 mommy alergik kat bulu die...jadi umah mommy tak ade la bela kucing,...abeh cam no ek ek???...~ kuceng jiran mommy pun tak ade gak~hee,niiii mommy amek pic kucing terbiar>>>>>~ rembat la satu;
                  
                                                    
~ tag 3 orang....violet,adinda amy,shereena

      jadi sape yg minat nak join tu mai kite serang  *kat sini*                                              
                      
                                  
      

11 comments:

Puan Kutu said...

amboi kucing terbiar pun jadi.hehe

shereena said...

thanx momy tag sy..nnt sy curi pic kucing orang..hahaha..

btw,wish u gud luck!^___^

Idaman Violet said...

hehe tq mommy.. tomei kucing tu..

apisv2 said...

thanks join contest ni
goodluck;)

mommylavender said...

muni~ abeh nak wat lagu mana~hee..kucen mommy tak dak

mommylavender said...

shereena~ tq ..hee

mommylavender said...

violet~ sama qaseh

mommylavender said...

apis~ sama gak

mommylavender said...

apis~ sama gak

bee said...

haa bukan kucing moomy ? sabar je lah hiksss

mommylavender said...

hee~ mommy goli mau pogang2 kuceng neh