Monday, March 14, 2011

1st Giveway Vaithis

                                           
~selamat sejahtera kalian yang bernama teman,yg bergelar sahabat....dan yang berstatus kawan.Semua mengusung makna serupa tapi pengertian berbeza,di harap sejahtera semua....seluruh tubuh termasuk hati...epi n ceria hendaknya~haaa...udah macam surat lak kan.Kesekian kalinya mommy join kontez...di harap untung sabut la....kalau tengelam bata pun mommy redha..adat~keh2.Kali ni mommy di tag dengan qaseh sygnya oleh cik kak manis ..mommy pun cube sedaya upaya mempoco2kan jari, melunaskan tugasan..yang tak lah sesusah mana `simple memple` aje..

~sape yang berminat nak tengok tuah batu ke sabut mai la join....sbb anak tuan umah ni yang akan menentukan pemenangnya~hee....klixxx tang ni

~sempena hari lahir darshen....mommy tinggalkan sepatah dua huruf wat tenungan~hee

lahir kamu beri keriangan
menceriakan hari walau berkalung mendung
segalanya untukmu anakandaku
biar ku menangis....
asal kau ketawa keriangan
biar ku keletihan....
asal kau selamat dalam pandangan.

~ mommy nak tag sape ek....huhu~ sape yang kena jangan marah~hee...tanda qaseh syg mommy ni tau,bukan la tak tag tu tak sayang lak....namau pk gitu tau...
1. Mrs Gee
2jannah
3hanisahhamid

~wokeyhhhh.....selesai.

11 comments:

Puan Kutu said...

wah GA lg..:)

nuruljannah sukhri said...

mommy, tq tag yuyu

kay_are said...

GA lagi? banyak nye orang tag.. gud luck ye =)

Puanbee said...

ekeke mommy bee tag mommy memandangkan mommy dah fandai skrg heee

http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/03/giveaway-nisachoc-zulfoto.html

mommylavender said...

muni~haaa...dah kena tag nak wat lagu mana ceq~hee

mommylavender said...

jannah~sme2 qaseh...

mommylavender said...

kr~ hee...tapi untung blum ade rezki lagi

mommylavender said...

bee~ ti mlm mommy pi skod ek...sikalang manyak bz oooo~hee

mrs Gee :) said...

adeh.. kena tag.. thanks mommy.. nanti mrs Gee selesaikan.. ;)

mommylavender said...

mrs gee...sama2

vaithis said...

Thanks join my GA and ye sweet poem... support me always friend....follow u also....