Wednesday, March 2, 2011

Seloka Hati

                                            
bila tersenyum manis nampaknya
bila mood merudum dia diam saja
punya anak 3 dara
itulah bee punya cerita.

yang ni memang ceria epoi namanya
kalu bertemu  dah tentu mewenk segala
ambil berat pun dia juga
mommy,bee n lop..sayang kat dia.

syoknyabloging tempat perantara,
pertama masuk malu ketara 
nasib ada dara jelita
ayung menegur ramah mesra.

mula2 segan kata berhias
takut nanti tak berbalas
rupa-rupanya telahan terbabas
puan kutu mesra membalas.

dalam siyes kelakar pun ramai
sape lagi kalau bukan encek nakal
punya entry style  pelbagai
kalu di baca senyum ilang akal.

ramai lagi teman disini
yang ramah lagi berbudi
tak sempat mommy nak didikasi
harap jangan kecik ati....
lain kali mommy buat lagi
daaa~ anak2 mommy yang dekat dihati juga di jari~heee.

10 comments:

! Encik Nakal ! said...

hahaha~~terhibur ptg2 ni baca pantun mommy...

p/s:-pantun ke puisi ni~~~adehh..jem..jemm~~hakhakhak

Puanbee said...

wah moomy terharu tau! hikss...sayang mommy agagaa...

kay_are said...

review blog care baru ni.. kreatif!!

Puan Kutu said...

Kite tak smbong kan..bes mommy,betul kata kay are,KREATIF!!Syg mommy.hehe..

mommylavender said...

nakai~ pantun n
puisi satu rumpun yang sama kan kan???~hee

~namau jemm ahhh...

mommylavender said...

bee~ mai2 lap ayaq mate jer tau..namu yg len~hee

mommylavender said...

kr~ trime kaseh ler....

mommylavender said...

puan kutu~ hee...semestinya puan kutu peramah....

AYuNG said...

suka...suka...suka...:D

mommylavender said...

ayung~amboi suke nyer die..hee