Monday, March 7, 2011

Dan Bila......

Muhammad Shazmel Hafiz
terima kasih ayah.
terima kasih ibu.
terima kasih adik-adikku.
terima kasih semua...
Hayatilah.....
Tempoh: ‎3:51




Dan bila.......anak berkata `terima kasih ibu` sayu terasa.Ni la status fb teruna mommy.Tak tau nak komen ape ...tapi jauh di sudut hati mommy sedih,anak ibu dah pandai melafaz kan nya.Bukan tak pernah melafazkan kalimah tersebut...acap kali,biasanya selepas makan....anak2 mommy msti kate ;

"terima kaseh ibu....,sedap ibu masak"

waima mommy beli makanan kat kedai pun ...lafaz tersebut msti ada....;

"bukan ibu mask pun...nak terima kasih kat ibu bt ape" terasa gak malu~hee

dan..... anak2 mommy akan jawab;

"ibu pegi beli kan..."

Tapi lafaz `terima kasih ibu` kali ni bukan sal makan....tapi keseluruhan,sayu bila berjauhan begini...semoga abang menjadi anak yang solleh~

*ibu sayang anak2 ibu.........


10 comments:

syairahmohdanuar said...

hee..cute sangat post nie :D

mommylavender said...

tq syairah~hee

Puan Kutu said...

terharu baca dis entri.ank sy pun slalu ucapkan terima kasih even sy cuma tuangkan air jarang.hehe...

mommylavender said...

a`ah murni...tu semua didikan terbaik dari kita...maka terbaik gak lah yg kita dapat...

Ila said...

alahaai,touching nyer

mommylavender said...

ter touch tang mane tu ila~hee

Sari Yusa Ibrahim said...

rasa sayu pulak...
salam kenal dari Alam Sari..

mommylavender said...

tq sari

bee said...

alah alah comey :)

mommylavender said...

bee~ sape comeyyyy? mommy ke....hee kombang dah ni~keh2..mommy pasan