Friday, March 18, 2011

Lulu Caldina 1st Giveaway

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/lulu-caldina-1st-giveaway.html
wahhhh~ kali ni mommy di tag oleh jannah, m0mmy dah pi jengok...blog lulu,syarat mmg tak susah,sape yang teringin nak menjoinkan diri sila2 la *menari2kan jari kat sini*

hadiah? semestinya menarik dari lulu.....mai2 kita pi terjah blog lulu yang manis tu.

~ nak kena tag ni...jadi dengan segala hormatnya mommy menjemput put put~hee...
kay_are
epoi

pada yang mommy tag...sat lagi perutusan sampai~heeee....
                                                                                                                 

10 comments:

Puanbee said...

rajin mommy ..hikss

Puan Kutu said...

amboi mommy GA lg..pasnie tak larat la kumpul hadiah.hehe..

azi nur said...

hupp...

shereena said...

gud luck mommy^^

Adinda Amy Sensei said...

rajinnye mommy..

mommylavender said...

bee,muni,azi, sheeren n amy~haa...doa2kan mommy berjaya k....setakat ni bolom meraso laie monang~hee

kay_are said...

thanx tag.. ken wat tu je ke? xde ape2?? camtu nanti ade free2 wat ye.. hee =)

mommylavender said...

tq kr

Lulu caldina said...

sob sob sedih pula dengar bila mommy kata tak pernah rasa menang hadiah...
sekurang-kurang lulu kena bersyukur sbb pernah dapat 3 kali saguhati...huhu

semua syarat sudah dipenuhi...terima kasih sudi join 1st GA lulu..semoga berjaya...ngee

zianazone @ appleijo said...

love u mommy..tag epol lagi ekk..hehe maceh2..nanti epol try buat tau