Thursday, March 24, 2011

GOdekkk2

            Dari pagi sampai petang..bersambung malam.....godek2 blog nak tukar header, ye la kalu orang pandai dah lame siap, oleh kerana....ilmu tak bape cukup kat dada, tapi mau menduga lautan pc, tu yang nyaris tak tengelam~haaaa.

           Sori anak2 mommy...kenkawan, sahabat dunia maya...~hee, teman telah membizi kan jari ari ni, tak sempat nak pi komen mengomen entry baru korang, esok teman nyambung mengekor jejak ye~~~. ape2 pesan tinggai je kat kotak tu..hahaha!!!
hasil godek2..udah macam utan simpan ros pulak~haa
         Mommy rase punya lah cantik  header mommy tu~ mommy udah masuk bakul naik lif...hahaha~ tak diri sendiri yg puji sape lagikan.Tapi mommy ni bukannya cepat puas ati, setakat  malam ni puas la...sok pagi lum tentu lagi, mau mommy godek2 lagi~hee.Pada sape2 yang rase nak komen2 tu silakan..jangan malu usah segan...mommy ni dasar tingkap terbuka~hee. segala komen diterima....kalu dapat pujian, makin kembang lah idung yg sedia tak mancung ni~hee, kalu teguran negetip...pun mommy terima ,mommy akan ubah header tu...

buah mempelam buah nangka,
masak pulak atas para,
mommy tak kisah pandangan apa,
berikan saja....usah curiga.

daaaaaaa~ sambung esok edisi ramah mesra...

24 comments:

aNiS aNiSa said...

cantik da tu mommy~

nanak jugak!!hehe..

sy lg xpndai sob3..

Panglima7 said...

Assalamualaikum Mommy....ingatkan godek apa tadi..hehehe. Memang cantik. Panglima pun tak pandai nak buat lagu tuu...Class citarasa mommy. Welldone. Keep it up. ;)

whitecappuccino said...

cantik header mommy..siap ada main ski lagi tuh!

puanbee said...

amboii sakan taman bunga dia hehee mommy nk tulisan cantik lagi buat kat cooltext.com pastu combine dengan header mommy perghh baru meletop mommy

mommylavender said...

anis~cantik ker??? kembang dah ni..hahah...tq anis

mommylavender said...

p7~ waalaikumslam..n selamat pagi ...alaaa...citerasa bunga2 pun kelas ke??? hee..idak bape kelas pun p7 oiii

mommylavender said...

nur~ heee..mommy baru belajar tu...tq

suri solehah said...

salam mommy..wah cantik bangat dah tu,,saya ni dari mula sampai skrg..tak berkesempatan nak ubah..mommy tolong leh hehe

mommylavender said...

waalaikumsalam suri~tq suri, mommy takut nak btkan header orang..lau mommy dah pandai ti ape salahnya kan~hee

Piasara said...

"wahhh..mommy pandai gak buat header..
ok lah tu,cantik menarik..beza ngan sy ni taktau dah tu malas nak belajar dan nak godek2..."

mommylavender said...

pia~ sal godek2 mommy suka ti bila dah ak jadi mula gelabah..tu yg duduk ber`jam2` depan pc...sampai en.somi pun duk jeling empat macam~haaa

Puan Kutu said...

rajin mommygodek.camnie la mommyku.hehe..lawa tu..teratak rimba bunga ros bersama famili tersayang..:)

mommylavender said...

muni~ tu la dah cam utan kan...kalu dapat umah penuh dgn bunga ros..tentu wangiii~hee

Kalamhati said...

memang cantik pun mommy!..wallaaa

mrs Gee :) said...

cayala mommy.. cantek nih.. admire kat bunga2 ros tuh... syukew nyew..

syairahmohdanuar said...

cantik dah mommy.hee ;D

Adinda Amy Sensei said...

cantikdah tu mommy....banding ngn blog saha...header pun tarakkkk....huhu

mommylavender said...

syairah~ tq sayang~hee

mommylavender said...

kalam~ cantik ker? betui?~ tq

mommylavender said...

mrs gee~ suka ros gak yer...amek ler setangkai dua~hee

mommylavender said...

amy~ tq2~ kembang dah ni idung mommy~hh

mommylavender said...

amy~ tq2~ kembang dah ni idung mommy~hh

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sy pon teringin nk buat header baru tp x reti..header sekarang ada org baik hati buatkan ..percuma lagi..

anyway..salam singgah..nak berkenalan dgn rakan seangkatan..permaisuri rumah kan?

mommylavender said...

rina~ yup...mommy try bt sendiri, setelah bepuluh2 kali bru siap~hee