Saturday, March 19, 2011

Gedik cekedis~ nur shazleen aziem

          Hari yang redup...kalau hirup kopi,alangkah enaknya kan...tapiiiiii~ mommy tak suka mengopi ni, kecuali dalam pantang..terpaksa minum kopi...ikut arahan orang tua la yong oii~.Mommy suka minum teh o...milo pun kureng, mommy orang kampung selera pun kekampungan la..hee.
          Beberapa hari ni mommy tak belek fon...bile tengok byk lak foto yang bukan mommy snap, foto gedik tu...siap posing2 lagi.Ermmmm...sape lagi kalau bukan si kecik mommy tu, tak ape yang nak di gayakan mommy pun kompas tau...agak2 mommy la tentu sepit baru yang mommy belikan ari tu.Ape nak jadi la ....bergaya nombor satu, ye laa..nama pun dark pompuan kan kan....



ni pic dah umo 9 tahun..tapi mmg adik ni minat sangat kat kamera..kecik2 dulu pun sama.... ni kat bawah pic adik masa umo 4 tahun


ni la si manja ayah...dah besar2 pun tidur malam msti ayah cium dulu...

           ~ lop u encik somi..n adik....                                                  
                      

14 comments:

whitecappuccino said...

Jangankan budak2, orang dewasa pun suka snap2 pic sendiri mommy..:) comeynya adik..adik kat rumah saya dah 14 tahun. Tak la mommy, saya cikgu sekolah menengah, Kat terengganu..mommy org mana ya?

Puan Kutu said...

waa sweet..pndai ank mommy bergaya..comel..biasa la tu ambik gmbar sendiri..macam mommy tak pernah buat.hehe..

mommylavender said...

nur~ mommy org perak tapi duk slangor...adi tu anak mommy yg kecik nur...hee

mommylavender said...

muni~ dolu2 pebret ler...skrang jer malu2 tucen..hee, segan kena gelak dgn anak2

Puanbee said...

haa ank bongsu mesti jd anak ayah kan..

kiz said...

pewitt..comel comel anaknya..

nuruljannah sukhri said...

pandai ank mommy bergaya.ikut perangai sape la agaknya tu..jangan2 mommy kecik2 dulu gitu jgak..
tp mommy jgn xtahu, jgn budak kecik je, mak budak pun suka posing la

mommylavender said...

bee~ mgkin gak bee...tapi encik somi mommy mmg lembut dgn anak2..mommy jer garang cikittt

mommylavender said...

kiz~ tq...anugerah berharga..

mommylavender said...

jannah~ yang tu pe`el sendiri kot~hee...mommy ni suka gak..akhirnya mommy ngaku,tapi muda2 dulu ler...

whitecappuccino said...

Sama la mommy..anak bongsu saya pun dipangey adik, dah form 2.

mommylavender said...

oooo~ yang sulung lak barape tahun?

whitecappuccino said...

yang sulung dah nak masuk 22..dipangey kakak juga..

mommylavender said...

oO..anak mommy yg sulung baru 19 tahun tapi lelaki...pagey abang~hee