Monday, April 4, 2011

Ooo yeahhhh!!!! Balik Kampung.


Assamualaikum....selamat malam, kekawan...anak2, rakan seangkatan sekapal sepengkalan~hee.Pe kabo kalian di sana??? sehat ker.....senyum sampai mana?Aduyai baru dapat mengadap sepenuhnya buah hati pengarang jatung mommy ni~ blog ler ape ke lagi..buah hati, yang bernama ~somi, ari2 ngadap..kecuali la waktu bekerja.24jam ngadap laki..mau miss soru~keh2.
          Wokeyh2....sabtu n ahad mommy tak sempat nak belek2 blog, sabtu tu mommy pi balik kg...plan emergency ko!!!!.Jumaat tu en somi kate mesyuarat di batalkan....pe lagi ari sabtu pun, selesaikan semua bil2, agih2kan duit kat bank...baru cll en somi, ajak balik kg, sore usah crite lah lagi lembut dari agar2~haha~ sore bodek tu.Yessss....approve! tu yang sampai tak sempat nak balas semua kunjungan,,,n komen2 semua.
          Mommy balik umah akk kat sungkai aje..kan musim durian, walaupun mommy bukanlah panatik raja buah tu, sekadar seulas dua jadi lah..ti kate lupa daratan lak, tak makan buah tempatan~hee.


 Abaikan aje buah durian tu, bukan sedap sangat pun....busuk baunya~hee.
durian perak~hee
          Lepas kenyang...paham ajer la, landing2..terlolap.Padahal dah janji dengan adik nak bawak pi mandi....terpaksa la tunaikan gak, lau tak rimas asek tanya je...selang 5 minit~ last2 mommy `hangin` baru selang setenggah jam..tapi tetap menuntut gak.Nak harap kan ayahanda nya tu??? Ermmmmm...lau dah kat kampung tu, ape lagi duk himpun taik mata....menambah keboroian~haaaa.Mommy gak la yang tukang layan anak2nya.Nak bt seisi leteran..ramai lak yang `baking`~ tak syuke!!!!.
Tambah kapsyen
         Mommy  pun bawaklah ayang n adik...pi bekubang, kat kolam ayo sejuk,cuaca panas2 mmg eloklah kat ayo sejuk....berenang kat ayo paneh ti, mau demam lak .
adik
                                                       


main pun tempat bebudak~

haha~ ni tempat urutan air~ sedap jer..abaikan orang kiri tu..tak sangkut paut yang kanan tu ade la~ my akk.
hamboi2~ seronok bebeno ye~hee
aksi adik meluncur

melayan dak ngengade ni~hee
 Plan mengejut...sape2 pun tak ikut mommy....tak per nanti kite palan baik punya ek.Nak ajak ieyla pun...die sedang peksa...sori sayang.Pekse penting..jalan2 lain kali pun bolehkan                                                                                                          
                                               


                                                      

                                                                                                        

27 comments:

AYuNG said...

amboi, syok nya nengok mommy bekubang kat ayaq tuh...panas2 gini sesuai kan duk dalam ayaq...hehe:D

.: iEyLa :. said...

uwaaa....nak nanges..
smpai ati saye ditinggalkan..uwaaaaa...

syairahmohdanuar said...

bestnya mandi manda gitu.eh sian ieylaa.hehe :)

kay_are said...

laa.. akak orang sungkai ke, saye orang slim river.. ^^ tau sangat kolam air panas tu.. sg kelah kan.. lame dah x g sane.. huu

Kalamhati said...

bestnye mommy!!

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

eii..durian lah sedapp..mana lak busuk..wangi jerr..

seronok ha berkubangg..

Cik Moon said...

nak durian..nak durian...hehehe

kak Erna said...

mommylevender..memang seronok ya amat kalau dapat berendam masa panas2 ni kan..

puanbee said...

haa kalau tidak ada gambo bee kat situ kan ...erm lain kali ler plan baik2 ..tak mo terkejut2 nih hiksss

mommylavender said...

ayung~ besh bebeno...hee

mommylavender said...

ieyla~namau nangis....

mommylavender said...

syairah~ mmg best sesgt...hee,

mommylavender said...

kr~ mommy bukan orang sgkai...tu umah akk ler.kr orang slim? mmg wajib tau tempat tu...hee. kat slim pun ade kan.

mommylavender said...

kalam~ hee....seronok gak la

mommylavender said...

rina~ mommy tak syuke durian tu...

mommylavender said...

cik moon~ mai la blik kg..jummm

mommylavender said...

erna~ teman kan bebudak..mommy numpang hapy~hee

mommylavender said...

bee~ hee...wokeyh jgn wisau len kali plan cantik punya

azi nur said...

meriahnye pemly mommy...suke tengok..semgoe bahagie ke hujung nyawa mommy~ :))

qasehraihan said...

waaaa...best tu mandi..hehe

kak entry sy buat tu sbb psgn sy gtu, tip utk org lain a..sesape pun..hehe

Puan Kutu said...

sama la kite mommy..tak brape suka durian..ptot la tak nmpk mommy dua hari tu,tertanya jugak kemanalah mommyku syg.hehe..

mommylavender said...

azi~aminnn..tq azi

mommylavender said...

qaseh~ musim panas mmg best qaseh~hee

mommylavender said...

muni~ pi bekubang ..hee

Atiey said...

amboi seronok nyer pi berkubang tak ajak kita..patutlah senyap jer..huhu..

mommylavender said...

atiey~ hee..plan mengejut tu..ti kite plan baik punya ye

whitecappuccino said...

sukernya dier! :)