Thursday, April 28, 2011

First Time

Kate melayunya....pertama kali, saje mommy nak jadi orang puteh sat, walau hakikatnya mommy ni itam~heee... tu yang tak pandai2 ber`orang puteh`.
Berbalik kat tajuk atas tu...bt pertama kali...rezki mommy berkontesz kedarat kebaruh,,kehulu kehilir..berpihak kat mommy.Suker???? ishhhh hape lak tanya soklan gitu..mmg le suke ..menangkan, dapat adiah, lau tanya budak yang baru nerap mesti senyum2 comey tanpa gigi....bile kite hulur sesuatu.Mommy pun gitu ler suke bebeno ati neh..kembang kincup idung..senyum pun dah sampai telinger~haaa.Ce bayangkan mommy senyum pai telinger...udah cam makhluk planet marikh lak kan.Mommy ni lau bt entry gedik..meraban byk jer idea~hahaha.
Dah2...ari tu mimie kasi tau kat cbox mommy menang kategori lawak...tq mimie, mommy nunggu adiah ni~keh2..gurau jer...mommy tau mimie bz.
mimie azam salam mommy...mimie nk gtau yg mommy da mng contest mimie tp mimie xleh nk wt entry lg..tahniah yer...sory lmbt ckit...huhu..bz sgt2...-kategori lawak
2011-04-23 9:10 PM
#

harap2 lepas ni berduyun rezeki menang tersepuk kat riba mommy yang montoppppp ni......tak cukup riba, umah 9 tingkat mommy tadahkan~

6 comments:

ct N honey said...

ct pun sama juga,dah byk masuk contest satu pun tak menang lagi..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kita pon salu x menang mommy..ada sekali je menang ms mula² belog iaitu contest KC

.: iEyLa :. said...

nk jugak!!!! huhu

mommylavender said...

ct~ lum ade rezki tu..tapi niat kite join sekadar nak memeriah je kan~hee

mommylavender said...

betty~ sat lagi ade la lagi rezeki nak menang tu

mommylavender said...

eiyla~ mai2 kite kongsi adiah..hee