Friday, April 15, 2011

Kemas....

          Assalamualaikum.....selamat hari jumaat, hari mulia ketua segala hari.Hari ni malas nak leter panjang2~hee...mood nak `berpotpet` udah pi luaq negara...haaa~ jauh tu.Tunggu mood pulang kepangkal jalan dulu..tak mungin sesat , sekarang kan dah cangih...guna je gps~hee.
         Dalam 2 3 4...hari ni mungkin mommy kan mengemas kini..semua yang ade dalam blog buruk mommy ni..maafkan mommy jika mommy kebizian saat itu.. dan juga maafkan mommy jika sesutu yang hilang nanti mengecikkan hati kamu, kamu...n kamu.Mommy hanya manusia biasa....manusia kerdil dalam dunia blog, tapi manusia beso dlam realiti~ ye la bebadan beso..hehehe.
         Kamu...kamu ..kamu semua tetap di hati mommy....

6 comments:

whitecappuccino said...

hehe..mommy nih..suka wat kita senyum laa..:)

Lulu caldina said...

kakak pun dihati lulu juga..*wink

Atiey said...

kita pun sayang die jugak huhu

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

selamat berkemas blog ye mommy..

Puan Kutu said...

mommy jugak tetap dihatiku..:)

mrs Gee :) said...

selamat mengemas la yer mommy and semoga kembali ke pangkal jalan.. love u.. smuackkssss..