Sunday, April 17, 2011

Kehepian Berganda~

           Kome nengok mommy ni~ suka suki jer  merosakkan bahasa.... mesti pak samad said murka.Aik!!!! mommy saje je...bukan mommy nak anto teks ni kat pertandingan memana...pada anak2 kecik sekolah rendah maupun menenggah...cikgu2, maafkan mommy..kerana bahasa mommy yang tak bape nak baku...mahap ek ek ek?????.
           Kehepian melanda berganda menyerang dada~huuuu...hati ler, ati mommy berbunga2 riang..menyanyi girang~lalalalalala.....ni semua kerana anakanda kay_are melukis gambo mommy....cute jer mommy kena lukis gitu...hahahaha~ ombak perasan menyerang mommy...tahap tinggi KLCC ko!!!!.Jangan la jeling mommy gitu...uhuk2~ mommy tau la mommy bukan cantik, bukan remaja lagi....tapi tak slah kan kan ..memuji diri sendiri, tanda menghargai diri tau...tak kan nak harapkan pujian orang.TQ KR.
                                   
                                                            

20 comments:

.: iEyLa :. said...

nk lukis pix mommy gak r pasni..huhu...
tp saye xberbakat..hehe

whitecappuccino said...

ada sebab la mommy suker suki :)..

Puan Kutu said...

wah pic mummy dh kena lukis.td br tgok kt blog kr..mummy cantik!

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

wah bangganya kalau ada org lukis kita nya muka..

mommylavender said...

ieyla~ mommy pun same tak pandai lukis....jari tak mesra lukis~hee

mommylavender said...

nur~ hee...epi je

mommylavender said...

muni~ cantik??? tq2..hee

mommylavender said...

betty~ tu yg epy....hee

aNiS aNiSa said...

comelnya pic tu...

nk jgak mommy hehe

lama xjnguk momy...hope sihat ya =)

latest entry : Doa Agar Dipermudahkan Segala Urusan

azi nur said...

alooo sweetnye...jelingan manje gitu!! cayalahh!

mommie yuyu said...

tp mommy lagi comel dari gmbr tu..kalau la yuyu pandai melukis..kalau la ni..

yuyu nak gak lukis muka mommy febret yuyu ni..

Piasara said...

"mommy..puji diri sendiri salah ker,tak salahkan...bila kita puji diri sendiri...cantik aku ni..alhamdulillah,syukur pada mu Allah kerana menjadikan diri ku ini cantik sebegini...sekurang-kurangnya kita bersyukur.drpd dipuji org..pastu ada yg jawab..eh..ye ker cantik,mana ada biasa je lah...laa..."

syairahmohdanuar said...

haha.cute je mommy jd macam tu >.<

Atiey said...

hehe walau dah jadik kartun gamabr nyer mommy ttp vouge,,ala mintakalah kay r lukis gamabr atiey plak..ye mommy bodek kar r tu tuk atiey kehkeh..serius ni

mommylavender said...

anis~ yup mane lame ilang..hee

mommylavender said...

azi~hee...ade2 je usik mommy ye..

mommylavender said...

jannah~ cepat lukis pic mommy ..hee

mommylavender said...

pia~ heee...yup betui tu pia

mommylavender said...

syairah~ heee..tq

mommylavender said...

atiey~ nak suwuh mommy pujuk kr..mai bodek mommy dulu ddgn kepsi..hee