Saturday, April 16, 2011

Penyamun Tarbuzsh~

          Petang yang mendung ya amat...sejuk je, ase nak begulung lam selimut, yg leh nmpak kepala je...huuuu mesti siyork kan kan~hee.Tapi sape lah aku ni....hanya seorang ibu yang kebizian, tak dan nak tarik selimut..udah anak2 mendapat kebebasan...ape hal suruh anak baca buku tapi ibunya dok lena di permimpian~alamat ler!!!!!..
         Tajuk tu, ce tengukkkk~ bebulu beruk betui si pncuri..pantang tenguk, nak je mengebas...sekali kena libas baru tau.Kesian en.somi...semalam baru jer sambut  hari lahir, tup2 hari ni ilang motor...bermuka kelat balik dengan komuter.Nak gelak pun ade gak..orang lain befday dapat adiah, yg en somi ilang barang yg berharga.Walaupun tu moto syarikat....tapi sayang gak la.Tak ler berani nak senyum depan2..nak kena smash buat la~ohhhh! tidak..hee.
ni la jenis motor nya...pic ehsan atuk google
                                    

19 comments:

mrs Gee :) said...

hikhik.. cakap kat hubby mommy.. mommy gelak kat dia blkg2.. ciyannye ilang moto, nasib la sykt pny, kl sendiri pny lagi la frust.. area umah mrs Gee nih pun boleh tahan gak nih.. hurm..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

loh ciannya..sape la jahat sgt tu curik moto..nasib moto syarikat..

Puan Kutu said...

dah buat report ker mommy?tp klu hilang kt bandar besar mmg ssh arr nk dpt blik.kesiannya..

Atiey said...

hem mmg sekrg ni motor tkleh ltk merata..kdg2 dh kunci pun dirg bleh curik lg...mommy kn kasi hadiah moto le tu kat cik somi...jgn gelk kt dia...siyan dia...

syairahmohdanuar said...

siannye suami mommy! :'(

mommylavender said...

mrs gee~ ilang kat tempat keje...dah solex molex2 pun ilang gak...

mommylavender said...

betty~ a`ah syarikat punya..tapi syg gak kan...

mommylavender said...

muni~ somi kate dah report..tapi kat kL susah la nak dapat balik..pait kate orang

mommylavender said...

atiey~ gelak lam ati jer..hee

mommylavender said...

syairah~ hee...tq cian kan kan

ct N honey said...

dah nama pencuri pantang nampak..sedangkan besi buruk pun dia orang ambik...

mommie yuyu said...

nasib moto syarikat..x la terasa sgt kan..tp mommie x baik tau gelakkan en somi tu..dh la bstday dia

azi nur said...

lohh ilang pulak...cian sambut bezday naik komuter..hehe nway happy bezday 2 en,suami mommy~

kay_are said...

baru2 ni mommy garang.. + takut r camni.. huu

mommylavender said...

ct~ tu lah yg buat mommy geram tu..dah ilang sifat takut kan

mommylavender said...

jannah~ hee...golak blakang2 jer...

mommylavender said...

azi~tq....hee

mommylavender said...

kr~ idak ler garang bebeno..ishy2 budak ni..hee

whitecappuccino said...

ala siannyer abg mommy..