Thursday, May 26, 2011

Bersalah ke???

Salam semua...salam sayang, salam rindu, angin lalu hembuskan rindu hati ini ke kelopak hatinya.....katekan..."jage diri bebaik....."~ heheee pepagi dah jiwang 16 karat.Hati yang berkarat bawakan di cat agar karat tak merosak kan gugusan hati......jiwa yang bernanah bawak kan ke mana...? bawakan ke sejadah kiblat....menadah tangan memohon rahmatNya.

Entahlah nape mommy terbuat tajuk `bersalah ke`....bersalah ke mommy meminta hak mommy semula setelah bertahun.`Itu` kesayangan mommy...yang mommy dapatkan secara tulus mulus n pulus~heeee dalam sodih2 berbaur goram....grrrrrrrrrr...nak jadi `hulk ogan` dah ni.Setelah mommy minta `hak` mommy....tu mommy punya, mmg la kena mintak kan...mmg jelas ketara mara perubahan pada dirinya pada mommy~salah ke mommy????? ce ce korang expelin kat mommy....dah nak nangis guling2...ala2 kuch2 hotak hai dah ni~heeeee.

Tension2!!!!!!!!!!! hak die yang mommy pinjam, dah di ambil balik.....tapi hak mommy, dok berkepam bertahun, bile ulang tunggu dulu...bile diam...bekulat la tu.Tau tak?????? selagi kite tak pulangkan hak orang....selagi itu la kite mengusung , segala ape yang kite lakukan macam ade je yang tak kena....hati jiwa sentiasa dalam raga...terbuai2~ tak tenteram.

Biarlah `ape` hak mommy tu jadi teka teki kat korang...mommy cume nak luahkan ape yang mommy rasa....baca, dan sebenarnya terkilan.

Dah la....sekian luahan hati dari jantung turun ke jari....seharusnya ke belog sendiri~heee sekadar cebisan dari rintis perjalanan.

daaaaaaa~ kesayangan2 mommy semua....

25 comments:

AYuNG said...

klu dh hak kita tuh mommy, mintak jer...mintak ari2..lama2 sok dia dh jemu dengar kita bising, dia pulangkan la...:)

ct N honey said...

kalu dia tak nak pulangkan....sabar aje...biarlah dia rasa bersalah seumur hidup...

koleksi-cross-stitch-yang-antik

Ila said...

siapalah yg tak nak pulangkan hak milik mummy tu...meh sini ila fire kan

cheqna said...

ayork mummy
padahal barang mummy kan..tak slah tak salah..patutnya orang yang meminjam tu patut rasa bersalah

Maya Mayana said...

mommy dh mintak dia tk nk pulangkan biarlah dia nanti yg rasa bersalah...kdg2 org ni rambut sama hitam hati lain2

sahromnasrudin said...

sapela yang rompak hak mommy nie..nak kena babap nie hehehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mommy..hantui dia dgn lagu Pulangkan..biar dia takott..

*Miss Syahnia* said...

stgh org mmg susah nk pulngkn
kmbali slps memnjam..

nk mntk segan plak kan..
sbr lah mommy..doakn tbuka
pntu ati org tu utk pulngkn balik
hak mommy..

mommylavender said...

ayung~ tak tau la ayung,,,mommy lau mintak tak dapat...ati ni sakittt je...

mommylavender said...

ct~ tu ase mommy nak diyam la kot...setelah berpuluh kali mintak..kate ilang, gantinya tak gak dapat

mommylavender said...

ila~ fire????? mai mommy nak join gak

mommylavender said...

cheqna~ mommy ase pun tak salah~heee....

mommylavender said...

sahrom~ milik kesayang tu sahrom...tu bt mommy terkilan tertelan2...heee,

mommylavender said...

betty~ idea yg bernas tu~heee

mommylavender said...

mish syahnia~semoga la kan...heee

mommylavender said...

maya~tu la pasal maya...susah nak cakap kan

Puan Kutu said...

bgtu sapa yg amik hak mommy tu?muni kasi ketuk kepala beliau.haha...

ajumohit said...

mommy..waht u give u get back!!! hehehhe

Acik Erna said...

mommylavender..kalau dah hak kita..mintak sampai dapat..
hak kita..kepunyaan kita.

mommylavender said...

muni~heeeee...garangnya anak mommy ni

mommylavender said...

aju~ yup.....

mommylavender said...

erna~ niat mmg gitu.....huhuhu, tapi stil tak dapat gak sampai sekarang.

teyn teyn said...

hak kita msti dituntut mummy ..

mummy sikit pon ta salah :)

*Miss Syahnia* said...

mommy sy bkn dak skola taw
^__^ jalan2 lawat mommy

kay_are said...

ape nye? kalau dah memang hak mommy, kne r usaha untuk pertahankan ia.. baru r betul mommy =)