Sunday, May 22, 2011

Berhujung Minggu Bersama Ammar


Selamat berhari minggu semua...ari untuk bersantai2, meluruskan urat2 yang bersilang setelah bekerja~heee.

mommy biasa lah tak kerja, hari2 pun urat dah lurus.Tapi hujung minggu kali ni mommy bersama si kecik ammar...anak..anak saudara mommy, sonang cito.... cucu saudara mommy ler~heee.Mommy ni dah menyandang gelaran `atok usu` kalo korang nak tau....heee~ramai dah pun.Lame tak jage baby kecik ni...mmg seronok...tambah ammar baik, tak banyak ragam.

hahaha~ baru sat2 puji ammar ...tapi sekarang dah jaga, mommy bukan jaga hari2 cume tolong hari sabtu ahad je...papa nya nak carik rm lebih...obertime, mamanya lak coty hari rabu je.

ok...bersambung lain kali...ammar dah bulat matenya~heee

16 comments:

Acik Erna said...

itu lah yang acik paling suka..dapat jaga dan belai baby..cucu2 sedara pun jauh..sesekali je jumpa.

Gimi said...

comei...mommy x mo baby agi ke?
hehe

mommylavender said...

erna~ heee..seronok, anak2 mommy pun ape lagi baca buku pun depan bby

mommylavender said...

gimi~ hahah....boleh mmg le boleh nak bby gimi weyyyyy...tapi umo2 suasa ni malu ah..

Puan Kutu said...

ptot la busy lately rupanya membela cucu.hehe..ala muni pun dh pangkat nenek pun mommy..;)

ct N honey said...

jadi pengasuh hujung minggulah nampaknya ye!....

Apakah anda tahu tentang Neural Tube Defects?

azi nur said...

sedpnye name ammar...atok usu jage ammar leklok ye..hehe

mommylavender said...

muni~hehe....ye ke, sama la kite....

mommylavender said...

ct~ ha`ah.....hari sabtu ahad pengasuh biasa tak nak jaga...kesian gak kat papa amar..nak wat ot,mommy jaga la..lagi pun sabtu ahad mommy jarang kuar

mommylavender said...

azi~ nama penuh muhammad ammar haiqal...comey cam cik azi kan kan?

sahromnasrudin said...

assalamualaikum mommy..mmg comel la si amar nie..hidung nie buat semakin cumil

whitecappuccino said...

tembam pipi ammar mommy! saya suka baby hehe!

puanbee said...

salam mommy urat bee tk lurus lah walo pun duk rumah hee...comel amar tu bila nk ada cucu sendiri mommmy ?

mommylavender said...

waalaikumsalam sahrum~idung kembang tu..hee

mommylavender said...

nur~ mmg besh.....tambah jenis tak meragam

mommylavender said...

waalaikumsalam bee~ cucu sendiri...lambat lagi kot, anak sulung pun lelaki baru 19thun....dan tumbuh uban dulu kot`hee