Thursday, August 13, 2015

Inilah susur kehidupan~khamis

     Selamat pagi khamis, pagi yang indah. Hendak di katakan apalagi hakikatnya memang indah walau dalam keindahan yang sunyi dan senyap. Jemari yang selalu kecoh ke sana ke mari, menari konon2 rock terkadang inang zapin pun belasah~ hihihi, kini diam cuma melangkah setapak2 tanpa langkah yg ligat. Kasihan jemariku bakal bam2 cam tuan ko~ huwaaaaa.

     Tidak tahu mengapa aku block semua sahabat aku di aplikasi whatssap, tapi seperti yang aku katakan di entri semalam aku adalah aku...bukan niat aku untuk membuang kalian dari diari hidup aku, tidak sesekali. Cuma aku mahu diam..dalam erti kata sebenar, diam dari sebarang cerita tentang kes aku. Kiranya aku masih mendengar dan berbalas pm ..pasti aku akan MELETOP...bukan bagai bom mungkin lebih dari itu. Pastinya nanti akan memburukan keadaan~ tak gitu? Aku akan unblock semua setelah masalah ini selesai.

     Tipu la kalo kata aku tak rindu GROUP SEMBANG SANTAI ~ rindu gegiler tau dak. Kadang2 duduk sensorang boleh nangis tak dapat nak 'mengiler' dalam tu~ hukhukhuk. Duduk dalam tu memang boleh ilang stress, sudah rupa orang mereng~ gelak sensorang..bukan lagi senyum2 kambing bah kan pecah gelak tau dak~ hahahahaha!!!! Kerana gelagat sekepala kita, nak2 nya malam ni mesti kain tok berterabur dulu ajis lak awal2 dah ilang....pic jangan dikira la memang giler2, tapi kami tak pernah bersembang lucah setakat malam jumaat tiada istilah lucah pd umur kami. Dan kami juga tak pernah nak menyembang pasal orang~ mengumpat la konon memang idak. Apa yang kami sembang adalah sembang mereng, mengimbau giler2 zaman sekolah..itu je~ salah ke? Ke yang lain dengki. Adoiiii hai tolonglah ubat hati yang di penuhi ulat2 tu~ busuk kot. Setakat busuk pada hidung ko sorang tak pe ni dah menyodok2 busuknya kat lubang idung aku~ rimas dan menyampah pulak.

    Sambil2 tunggu chek jah kena periksa maka terhurailah entri ini~hihi. Entri yang entah mana baiknya yang pasti aku menulis kan kan~ korang hado..hihihi.
 
     Oklah setakat ini sahaja...nnti bila keboringan datang menendang2 aku memang aku akan singah kat sini lagi~ sakit tau kena sepak terajang dengan rindu dan boring~ huwaaaaaa.

No comments: