Wednesday, February 27, 2013

Seharian.....

Bertemu lagi ....hari ni rabu, rutin harian tak la begitu padat, memandangkan adik merangkap anak bongsu tak balik tengahari ni kerana ada koku..jadi kena ambil ayang je dari sekolah, pkul 1.10pm..tp pukul 12.30pm dah duk terpajak depan sekolah. Ye la kan lau tak, alamat tak dapat parking...begitu hidup seharian yg `mengunyah` jem dan menelannya..biarpun dah termuntah...tp hadap la jugak jem yg tak beperisa di jalan raya ni~heeeee :).Lepas duk lunjurkan kaki urat sendi..mengeliat kiri kanan....3.30pm antar ayang pulak ke pusat tuisyen, masuk pukul 4...kemudian terus pecut kereta pi ambil adik pulak yg dah habis koku pukul 4 gak...tak sampai 5 minit sampai sekolah adik. Tak sampai 2 jam pulak kena ambil ayang balik tuisyen...aduhaiiiii~ begitulah hari2, bertambah bila menjelang hari jumaat..sebab anak dara besar tu pulak kena ambil kat um.last2 rutin kat dapur pun makin kurang...maka berdapur la kami anak beranak di kedai2 sekitar pj :) :)tapi en suami tercinta ni bukan jenis nak menelan nasi lemak bila malam nanti...kenalah puanibu ni haaa..memasak alakat je untuk en suami tercinta~terkadang idak gak masak sbb en suami ni jarang lekat kat umah..selain keje, sibuk dgn ngo nya tu..selalu meting, time tu puanisteri nya ini duk peluk tangan kemas2~hahahah..anak2????...anak2 2 org ni senang nak di pujuk, beli nasi lemak pun boleh...kalo anak dara besar balik pun tak banyak kerenah, kecuali anak teruna sulung tu...yg memang klon ayah nya memang sebijik~ puanibu ni kena masak. Tetiba en suami cll..malam ni balik lambat lagi...lagi? semalam pun lambat gak la maknanya~ kesian gak..maklum la en suami je sorang yg mencari rezeki..sedangkan yg menghabiskannya beramai2...alhamdulillah en suami ni mmg rajin macam suami2 yg lain gak. `sempat lagi berposing~hee` ni pic lama pun...nak p meting` Dalam kehidupan berumah dan di sertai dengan tangga kenalah bertolak ansur...jgn pulak bertolak2..heheh nanti ade pulak yg `terjatuh`....sakit tau.salam kasih sayang...<3 <3 <3

2 comments:

.: iEyLa :. said...

mommy.....rindunyerrr!!!

Ibu4Shaz said...

ieyla....misss u tooooo.