Tuesday, October 25, 2011

Berubah Laluan.......signal kanan :)

Hari ni dah hari selasa...esok dah coty~heeee..cam la bekerja pulak.Semestinya la kan...kerja umah pun ikot kalendar coty, coty gosok baju..leh bangun lambat2 siiiiiikit, sikit je tu sekadar nak sambung mengeliat sesaat dua~hee.
Tapi coty2 ni bt kan urat2 ni lagi kuat pintalnya...kalo dah mendangut depan pc ni..kain pun tak sidai lagi..boleh je maapkan tindakan sendiri~heee..ce kalo anak yg bt..mau dah kena pehambat.Haaa..nia la ibu2 zaman it ni...cukup kreatip, tapi kan kan..kalo ade en somi, teman asek kena jeling je..segan la jugak,last2 bangun sambey senyum2 tanda mesra....memanah jelingan manja tu~keh2.Tau dah lau bangun mesti en somi sambung melekat kat kerusi pc tu..siap mengaji n berzanji lagi~lop u abang.

Sekarang ni...minat baru dah bercambah dalam jari..minat berpolitik.. berpolitik maya je.Entahlah sekarang makin matang kot..sedar mana yg betui n mana yg kureng sikit..menangani ketaksuban melampau di kalangan mereka2, walau sekadar maya..janji kepuasannya meresap sampai ke jiwa~P.U.A.S!!!!!!biarpun tahu tak semua kita sekepala n sekapal..namun matlamat kita sama..mahukan malaysia ini lebih aman n lebih maju.masing2 ade hujah...cuma kecerdikan akal sahaja yg menjadi hujah itu bernas....n kesopanan berhujah itu menjadikan kita seorang yg di segani...hahaha..tak gitu?

Dah la malas nak cerita politik lebih2 kat sini..kat sini sekadar diari peribadi sahaja..pada yg terbaca lau terguris kata~ mahap di pinta.

Berubah laluan...signal kanan, lihat hadapan baru melintas....

8 comments:

.: iEyLa :. said...

bg signal kecemasan la kat sni..hikhik

Ila said...

signal kiri boleh tak..hehehe

MulutPayau said...

Minat jugak bab politik ni..tapi taklah serius sangat...
kalau signal kanan tapi pergi kiri boleh tak???? hihihi

whitecappuccino said...

jangan bagi signal dekat dah ler..nanti orang belakang tak sempat brek.

Zaitun said...

Bagi signal kanan tapi pusing ke kiri macamana tu.

cik dila said...

lamee xjenguk mommy..moge baek2 saje..
btw..suke politik xpe..jgn smpai dipolitikkan sudah..heee..<3

kpah k-poh said...

bila nak on blog ni??? lama menyepi ni mommy...!!!

Mommy said...

Haha..syg kwn2 mommy semua..rindu kat korang <3 <3