Tuesday, September 6, 2011

Setelah sekian lama.......akhirnya.

Salam malam semua, salam sayang bt semua yang masih ingat kat mommy.Rasanya aura raya masih lagi mmbara...."selamat hari raya semua rakan blogger...lau ade urup mommy yang menguris hati, jika ade titipan mommy tak di senangi... dengan rasa rendah diri, mesra di hati sayang yang abadi~ maafkan mommy...zahir maupun batin"

Mungkin mommy tak berapa boleh nak mengaktifkan jari macam dulu...kenkangan masa, almaklum la suriumah bukan takad penuh masa tapi hampir tak cukup masa ...untuk menguruskan anak2~heee. Pada yang menjengok blog mommy ni~ terima la qaseh dari mommy... yang mana mommy tak balas kunjungan tu...sebenarnya mommy membaca je senyap2~ tu pun duk curi2 masa sengang.Haaaaa...bizi bebeno mommy kan, ngalahkan "orang2 beso" kan...tapi mommy mmg beso pun, badan la...jawatan tak la beso.

........................................dan akhirnya mommy menokhtahkan disini, sampai jupa lagi.

9 comments:

whitecappuccino said...

Mommy!!! lama tak jumpa mommy kat sini!! Selamat hari raya!

ayung said...

lama menyepi mommy..
selamat ari raya..
maaf zahir batin yerk...

take care mommy:)

ct N honey said...

selamat hari raya,selamat kembali kedunia maya

Zaitun said...

Selamat hari raya.

Curi2kan masa...

.: iEyLa :. said...

rindunye kat mommy saye ni..hukhuk
selamat hari raye mommy!!!muahh2

Acik Erna said...

assalam mommy..selamat hari raya..maaf zahir dan batin..
cari mood dulu mommy..

kpah k-poh said...

sama ler mommy...cuma saya ni kalau tak menulis...rasa mcm tak lengkap...pastu tak blogwalking..lagi ler tak puas hati...

Pia said...

"selamat hari raya mommy...lama tak sembang2 ngan mommy.."

MulutPayau said...

Selamat hari raya mommy...lama tak jenguk mommy di sini...