Thursday, February 10, 2011

Generasi

Salam petang semua....kekawan blog,moga idup kalian senantiasa ceria,gumbira...di samping keluarga n tugas seharian,hehee~udah macam nak menulis surat lak mommy ni kan.Teringat waktu dulu,surat penyambung kasih...antara sedara,kwn...buah hati~tak cm skrang `msj`..`fb` memudah segala urusan...`cepat n pantas`.Dulu nak dapat balasan surat mau la smggu...duk nunggu pak posmen lalu...lau tibe2 muncul abg posmen..siap kena orat lagi~haha
laaa~duk leka menyingkap memori daun pisang sampai lupa tajuk kat atas tu...GENERASI,generasi IBRAHIM n BAAYAH,tapi ayah n ibu mommy telah kembali ke rahmatullah(al-fatihah)beberape tahun yang lalu.Namun generasi ibrahim terus berkembang...sekarang udah masuk generasi ke 3,outomatikliiii~mommy udah naik pangkat jadi `nenek`..haha~ase tak rela,bukanlah kerana mommy perasan muda...tapi cm tua jer kan.Selalu gak tersasul `membahasakan diri` makusu n ibu pada die orang

cucu sulung

cucu bongsu

ade 20 orang cucu...paling tua pic yang kat atas tu..n cucu bongsu anak mommy~adik.Cicit lak..ade 10 orang...n bulan depan tmbah lagi sorang...insyaallah
cicit sulung n bungsu

tak la sebesar mane....tapi lau kenduri,periuk belanga leh jer settle dengan die orang...hee~

2 comments:

puanbee said...

hehe...tau sudah bee pun ada cucu dan cicit tau!

Nur Misnan said...

salam mommy... wahhh memang besarrrrr
punya family..
alhamdulillah... rezeki Allah