Sunday, January 9, 2011

santan segar dah tak selamat lagi

                                                                                                                
   Tengok? santan yg di jual kat kedai sudah tak selamat lagi....ia telah di campur dengan satu bahan.Kita slalu dengar santan dicampur dgn air...tapi hari ni melalui segmen aduan rakyat di tv3...mendedahkan lagi bagaimana peniaga santan segar telah memasukakan satu bahan yg belum di kenal pasti.....hati2 lah kwn2 .mommy sejak akhir ni pun suka beli kelapa n perah sendiri....lagi selamat kan...        

                                                    

4 comments:

PuanBee said...

sibuk sikit haha buat2 sibuk benornyer..

mommylavender said...

yo la 2...heee~

yuni said...

nasib baik kat umah saya x der santan tu..

mommy said...

heee~baguz yuni......