Sunday, December 26, 2010

menyusur di hari ahad~

                                                                
            Hari ahad ni lagi sekali mommy n somi mnyusur pi kenduri kawen.....tapi kali ni sedara sebelah somi, aduhai mommy ni bukan jenis yg suka p kenduri kendara ...ye la dari kecik lagi mak mommy jarang bawak mommy.Bile dah berumah sekali gus membina tangga sendiri...heheh~kene gak la membiasakan diri.Nak tau bile time raye pun mommy tggu kakak2 mommy pi beraye umah sedara...haaa~ kiranye mommy ni pemalu ...tu sbb anak dara mommy dok pollow pe`el mommy yg 1 neh. Anak dara kecik pun bakal nak pollow...jenuh gak ayahnye pujuk bru nak ikut....

ye la pulak kan...mane tumpahnye kuah lau tak ke pinggan nasi.Bukan takat dara2 mommy jer...jejaka2 mommy pun tak nak pi....selamber je tiduq,ayahnyer tak terkate ape dah,padahal malam tu dah kc tau awal2 "ley kenal sedara belah ayah...."
haaaa~ ni bukan la pic jejaka mommy,setakat pic hiasan je.
                                                        



                                                                                              








2 comments:

honeyvsbee said...

hhaha mommy...letak lah pict jejaka tuh ..

mommylavender said...

jejaka tiduq ner ley letak....hahah