Friday, October 22, 2010

?SOALNyA HATi ♥♥♥~1





             Guling2 golek2,tu la keje aku seharian.......malas2,agak2 lar lau ada anugerah ratu paling malas mesti aku pemenangnya.Puas ibu ku berpotpet,naik lenguh lidahnye bersilat membebel sal aku.....tapi anaknye yg sorang ni tetap gak keras cm batu...adui2.Paling aku minat ngadap tman rapat ku merangkap kekasih awl dan akhir,bak kate jamal abdillah dalam lagunye..keh2,ape lagi lau tak `handpon` wah hati pengarang jantung aku ni.kalau la `hanpon` aku ni tak ada alamat sunyi la dunia aku.Nak kua `berhuha` dengan mmber kat lua sana bukan senang nak dapt `permit` dari bos beso dan assistan bos,bnyak soal jawab...penat aih.
           `oiiiiii tuan puteri......cuber kesini haa.....`ibu dah mula bukak hotfm,ala2 fafau.
            `tggu sebentar bonda kesyangan, tuan puteri datang mengadap sekarang`dengan senyum manis bak gula tebu aku menghampiri ibu.Takut gak datang dengan masam mencuka nanti tak pasal2 ketam ibu dok menyapa peha aku,,,,taknak2!!!!!.Walau aku anak bongsu dari 2 beradik bab2 manja neh tak ade maknanya... lagi rimas ada la,nk kesana kena wt `report` tambah2 abang long...garang ngalahkan rimau lapo.tu la pasal dah umur dekat 20 neh aku masih tak ada `bopren`...ahakz~.Teringin la jugak...tengok kwn2 bercerita,dating.Aduyai... bila la aku nak merasa.
            `hisyhhhhh...berangan lak budak bertuah ni` sergah ibu.
            `ngehhhh...dapat berangan pn jadi la bu,nak mcm owg len bukan dapat pun...maklum la puteri bu sownag neh
             bukan sj maneh tapi kan bu menarik...ti lau kua takut lak kene `kidnap`terluah gak ape yg terperuk kat ati ni.
             `mia....tengok tu ibu cakp sepatah mia kasi ibu peluru penabur,budak neh`
             Dalam berbahas ala2 dewan rakyat dengan ibu siap gak keje aku,basuh pingan tolong ibu mask...potong bawang,heheh`yang len tolong tengok je.Ape yang penting? Kerjasama.Sunyinye dunia aku.Sambil menatap novel areila sahimi `hanpon` aku tak lengkang dari pandangan...jap2 senyum cam pnduduk tetap tampoi lak.Sejak akhir2 ni aku leka dengan dunia maya,terhibur gak rasa hati...mengahalau sunyi yang dah membukit dlm diri 

No comments: